Nauczanie w formie hybrydowej

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie,

od poniedziałku 17 maja 2021r. do 28 maja 2021r. w naszej szkole będzie odbywało się nauczanie w formie hybrydowej.

W terminie 17 – 21 maja wszyscy uczniowie Liceum Ogólnokształcącegoim. Salvadora Dalego przychodzą do szkoły zgodnie z planem zamieszczonym w dzienniku elektronicznym LIBRUS.

W tygodniu 24 – 28 maja uczniowie mogą wziąć udział w wycieczce szkolnej (zgłoszenia do 19 maja) lub pozostać w domu na nauczaniu zdalnym za pośrednictwem MOODLE.

Od dnia 31 maja 2021r. zgodnie z decyzją MEiN wszyscy uczniowie wracają do szkoły do nauczania stacjonarnego.

ZIELONA SZKOŁA

Drodzy uczniowie,

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom organizujemy w naszej szkole wyjazdy integracyjne w dwóch terminach dla różnych klas.

 

Termin I Uczniowie klas 2PP i 2PG LO „Szkoły Liderów”
WYJAZD: 17 maja (poniedziałek) godz. 9:30 – POWRÓT: 21 maja (piątek) godz. 14:00

 

Termin II Uczniowie klas 1 LO „Szkoły Liderów” oraz 1 i 2 LO im. Salvadora Dalego
WYJAZD: 24 maja (poniedziałek) godz. 9:30 – POWRÓT: 28 maja (piątek) godz. 14:00

 

Szczegółowe informacje znajdziecie na głównej stronie naszej platformy elearningowej MOODLE.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnie 14 maja 2021r. Wpłaty należy dokonać u p. Bartosza Kowalewskiego w gotówce w dniach 10 – 14 maja. Dyżur w szkole odbywa się w godzinach 7:00 – 15:00. Przy wpłacie zbierane są również wypełnione przez prawnego opiekuna oświadczenia.

Osoby nieuczestniczące w wycieczce biorą udział w lekcjach online lub uczestniczą w zajęciach organizowanych w szkole.

 

 

Szkolny konkurs przyrodniczy

Szkolny konkurs przyrodniczy

„Cudze chwalicie, swego nie znacie” – Parki Krajobrazowe Mazowsza

pod patronatem

MAZOWIECKIEGO ZESPOŁU PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH

w Otwocku

 

CELE KONKURSU

  1. Zdobywanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej parków krajobrazowych Mazowsza.
  2. Poszerzenie wiadomości z zakresu ekologii, ochrony przyrody i ochrony środowiska.
  3. Zrozumienie zależności zachodzących pomiędzy organizmami w ekosystemach.
  4. Doskonalenie umiejętności rozpoznawania gatunków grzybów, roślin i zwierząt.
  5. Rozbudzenie i pogłębienie zamiłowania oraz szacunku dla przyrody.
  6. Rozumienie i prawidłowe posługiwanie się pojęciami ekologicznymi.
  7. Zainteresowanie światem, jego różnorodnością, bogactwem i pięknem.
  8. Motywowanie i podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska przyrodniczego w najbliższym otoczeniu.
  9. Nabywanie umiejętności posługiwania się kluczem do oznaczania gatunków.
  10. Nauka umiejętności interpretowania mapy.
  11. Wyłanianie talentów oraz rozbudzanie ciekawości poznawczej i twórczej uczniów.

 

Więcej szczegółów znajduje się w załączniku poniżej. Zachęcamy do zapoznania się z nim oraz wszystkich uczniów do wzięcia w nim udziału!

Prezentujemy efekty pracy uczniów klas graficznych (2 Ga i 2 Pb).

Wykorzystując jedynie fotografie i ilustracje samodzielnie zrobione, mieli za zadanie zaprojektować dużą formę reklamową związaną z jedzeniem lub wybraną dietą.

Na uwagę zasługują różnorodność form oraz ciekawe rozwiązania typograficzne.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Konkurs „Francuskie Żywe Obrazy i Rzeźby”

Zapraszam uczniów do wzięcia udziału w konkursie  „Francuskie Żywe Obrazy i Rzeźby” (tableau vivant).

Wybierz swój ulubiony francuski obraz lub rzeźbę i podejmij się rekonstrukcji tego dzieła za sprawą ubioru, mimiki i swojej kreatywności.

Możesz zadedykować ten obraz wybranej osobie!

 

Zrób zdjęcie i prześlij nam do końca miesiąca na adres: pedagogliderdali@gmail.com

 

Jury w składzie Bartosz Kowalewski i Dominika Chorosz-Piotrowicz wybierze najciekawsze prace!

 

Czekamy!

 

Jako podpowiedź mogę zasugerować Wam obraz Toulouse Laurtec :”Louis Pascal” albo Edgar Degas „ Baletnice”

Z pewnością odkryjecie przed nami inne dzieła francuskiego malarstwa i rzeźby!

 

Z pozdrowieniami

Dominika Chorosz-Piotrowicz

Konkurs jednego wiersza

Ogłaszamy szkolny KONKURS JEDNEGO WIERSZA

Jeśli piszesz do szuflady i chciałbyś/chciałabyś zaprezentować własną twórczość światu, to nadeszła wiekopomna chwila.

Jeśli ktoś z Was właśnie poczuł wenę i przypływ twórczej energii, to chwyćcie za pióro (może być długopis) i napiszcie wiersz.

JAK WYSTARTOWAĆ W KONKURSIE?

Wybierz 1 najlepszy wiersz jaki udało Ci się napisać (tematyka dowolna), a  następnie skontaktuj się na Moodlu z p. Magdą Rybak (możesz napisać w chmurce na stronie startowej) i zgłoś się. Dostaniesz dalsze instrukcje jak przesłać wiersz konkursowy.
Konkurs trwa przez cały luty. Na początku marca ogłosimy wyniki i rozdamy nagrody zwycięzcom.

Jury obraduje w składzie: p. Marta Andrzejczak, p. Magda Rybak i p. Maciej Ojdana (przewodniczący)

Adres:

ul. Bobrowiecka 9

00-728 Warszawa